Google AdWords danas predstavlja jedan od najmoćnijih alata za oglašavnje na internetu. Omogućava korisnicima da za relativno male budžete ostvaruju izrazito veliki promet, odnosno izrazito veliki broj impresija i klikova koji mogu dovoditi do pravih konverzija.

Nakon što obavite aktivaciju AdWords računa i postavite Google Analytics kod za praćenje na Vašu web stranicu, postavljanje kampanje može započeti.

Tržište je uvijek živo i nikada ne miruje, pa sukladno tome AdWords kampanju je potrebno aktivno optimizirati, odnosno prilagođavati kako bi za što manje iznose budžeta generirali što veći broj kvalitetnih i relevantnih klikova. Kako bi optimizacija bila uspješna i kvalitetna, prvo je potrebno definirati koji su to podaci na koje se mora obraćati pažnja, pa ih zatim naučiti ispravno interpretirati.

Odgovore na ova, kao i brojna druga pitanja vezana uz AdWords oglašavanje  donosi vam ova radionica. Savladavanje koraka koje vam donosimo u ovoj radionici posljednja su etapa na putu da usavršite marketing i oglašavanje putem Google AdWords-a.

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Određivanja glavnih ciljeva kampanje
  • Istraživanje trendova na tržištu korištenjem alata poput keyword plannera i display plannera
  • Razrada strategije oko kreiranja kampanja
  • Kreiranje kampanja za pretraživačku i prikazivačku mrežu
  • Podjela kampanja u grupe oglasa
  • Pisanje oglasa i kreiranje bannera za prikazivanje na raznim web stranicama
  • Prikupljanje kvalitetnih search klikova sa ciljem ostvarivanja konverzije
  • Kreiranje sitelinkova, odnosno ekstenzija na oglase
  • Umetanje keyword insertiona za povećanje relevantnosti oglasa
  • Aktivna optimizacija računa
  • Izvještavanje, prikuplanje i interpretacija postignutih rezultata

Cilj radionice:

Kroz ovu radionicu, polaznici će naučiti kako se postavlja Google AdWords kampanja, te sve radne koje prethode tome. Cilj je upoznati svakoga polaznika sa funkcijama, odnosno mogućnostima koje Google AdWords nudi-. Polaznici će savladati kreiranje kampanja, grupa oglasa, search i display mrežu, naučiti kako pravilno isčitavati metrike te na temelju toga kvalitetno optimizirati kampanju.

Ciljna skupina polaznika:

Radionica je namijenjena osobama koji svoje osnovno znanje o oglašavanju putem Google AdWords-a žele proširiti i/ili nadograditi novim znanjima. Polaznicima koji tek ulaze u svijet Google AdWords oglašavanja, preporuča se da prvo poslušaju radionicu Google Adwords za početnike, kako bi naučili osnovne pojmove i načine kako se priprema i odrađuje prijekopotrebno istraživanje, kako bi lakše razumjeli i pratili teme koje se obrađuju na ovoj radionici.