Marketing, pa tako i oglašavanje kao njegov sastavni dio, je od izuzetne važnosti za poslovanje i opstanak poduzeća na tržištu. Uvijek je bio, i vjerojatno će uvijek i biti. Međutim, zadnjih 10-ak godina svjedočimo velikim promjenama u marketingu. Prije svega ovdje se misli na digitalni marketing koji iz godine u godinu postaje sve važniji za poduzeća. Tradicionalni offline će uvijek biti tu, međutim polako ali sigurno ga online sustiže. Dva osnovna razloga tome su: prvo, navike ljudi, odnosno obavljanje sve više stvari preko interneta te da je internet postao sastavni dio života pojedinca. A drugi razlog je mjerljivost i efikasnost digitalnog marketinga, koje su najveći problem kod offline-a.Tako se i pojavio Google AdWords, moćan alat za oglašavanje, koji za plasiranje svojih oglasa koristi svoju tražilicu, i velik broj partnerskih web stranica, koje se broje u milijunima. Drugim riječima, publika Vam može biti doslovno cijeli svijet.

Funkcionira tako da se na Google-ovom pretraživaču pojavljuju oglasi, aktivirani na temelju upisivanja ključnih riječi (ono što upišete u tražilicu), koje je prije toga oglašivač zakupio. Klikom na taj oglas korisnik dolazi na Vašu web stranicu.

Ključne riječi su baza, a kako bi znali koje su najbolje za Vaše poslovanje, odnosno koje se najviše pretražuju, potrebno je odraditi analizu i istraživanje.

Odgovore na ova, kao i brojna druga pitanja vezana uz osnove AdWords oglašavanja donosi vam ova radionica.

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Upoznavanje s Google AdWords alatom
  • Upoznavanje s Google Analytics alatom
  • Povezivanje AdWords računa sa Analytics računom
  • Kako funkcionira Google AdWords oglašavanje
  • Kako nam AdWords može pomoći u postizanju naših ciljeva
  • AdWords marketing kao sastavni dio marketinške strategije poduzeća
  • Otvaranje AdWords računa
  • Otvaranje Analytics računa
  • Analiza stanja (konkurenti, tržišta…)
  • Važnost poznavanja svoje publike
  • Istraživanje (tržišta i ključnih riječi)
  • Upoznavanje s osnovnim analitičkim pokazateljima
  • Važnost praćenja trendova u svijetu i industriji

Cilj radionice:
Cilj ove radionice jest upoznati polaznike s konceptom Google Adwords oglašavanja. Približiti i objasniti način i funkcioniranje Google oglašavanja, kreirati vlastite AdWords i Anlaytics račune, te definirati analizu trenutnog stanja pojedinog oglašivača koja će pomoći prilikom odrađivanja istraživanja, koje neophodno prethodi postavljanju kampanje.

Ciljna skupina polaznika:

Ova radionica namijenjena je osobama koje žele naučiti i savladati osnove Google AdWords oglašavanja, kako bi mogle samostalno kreirati vlastite račune i naučiti odraditi kvalitetno istraživanje ključnih riječi i tržišta.