Marketing, pa tako i oglašavanje kao njegov sastavni dio, je od izuzetne važnosti za poslovanje i opstanak poduzeća na tržištu. Uvijek je bio, i vjerojatno će uvijek i biti. Međutim, zadnjih 10-ak godina svjedočimo velikim promjenama u marketingu. Prije svega ovdje se misli na digitalni marketing koji iz godine u godinu postaje sve važniji za poduzeća. Tradicionalni offline će uvijek biti tu, međutim polako ali sigurno ga online sustiže. Dva osnovna razloga tome su: prvo, navike ljudi, odnosno obavljanje sve više stvari preko interneta te da je internet postao sastavni dio života pojedinca. A drugi razlog je mjerljivost i efikasnost digitalnog marketinga, koje su najveći problem kod offline-a.Tako se i pojavio Google AdWords, moćan alat za oglašavanje, koji za plasiranje svojih oglasa koristi svoju tražilicu, i velik broj partnerskih web stranica, koje se broje u milijunima. Drugim riječima, publika Vam može biti doslovno cijeli svijet.
Funkcionira tako da se na Google-ovom pretraživaču pojavljuju oglasi, aktivirani na temelju upisivanja ključnih riječi (ono što upišete u tražilicu), koje je prije toga oglašivač zakupio. Klikom na taj oglas korisnik dolazi na Vašu web stranicu.
Ključne riječi su baza, a kako bi znali koje su najbolje za Vaše poslovanje, odnosno koje se najviše pretražuju, potrebno je odraditi analizu i istraživanje.
Odgovore na ova, kao i brojna druga pitanja vezana uz osnove AdWords oglašavanja donosi vam ova radionica.
TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:
- Upoznavanje s Google AdWords alatom
- Upoznavanje s Google Analytics alatom
- Povezivanje AdWords računa sa Analytics računom
- Kako funkcionira Google AdWords oglašavanje
- Kako nam AdWords može pomoći u postizanju naših ciljeva
- AdWords marketing kao sastavni dio marketinške strategije poduzeća
- Otvaranje AdWords računa
- Otvaranje Analytics računa
- Analiza stanja (konkurenti, tržišta…)
- Važnost poznavanja svoje publike
- Istraživanje (tržišta i ključnih riječi)
- Upoznavanje s osnovnim analitičkim pokazateljima
- Važnost praćenja trendova u svijetu i industriji
Cilj radionice:
Cilj ove radionice jest upoznati polaznike s konceptom Google Adwords oglašavanja. Približiti i objasniti način i funkcioniranje Google oglašavanja, kreirati vlastite AdWords i Anlaytics račune, te definirati analizu trenutnog stanja pojedinog oglašivača koja će pomoći prilikom odrađivanja istraživanja, koje neophodno prethodi postavljanju kampanje.
Ciljna skupina polaznika:
Ova radionica namijenjena je osobama koje žele naučiti i savladati osnove Google AdWords oglašavanja, kako bi mogle samostalno kreirati vlastite račune i naučiti odraditi kvalitetno istraživanje ključnih riječi i tržišta.