Dobrodošli u 21. st. – vrijeme u kojem je tehnološki napredak u potpunosti promijenio trendove u svim područjima, osobito u svijetu marketinga i odnosa s javnošću.
Internet, odnosno društvene mreže, koje su u potpunosti promijenile društvenu interakciju, stvorili su posve nov način oglašavanja. Facebook je i dan danas, već više od 10 godina, najpopularnija društvena mreža na svijetu. Broji nešto više od 1 milijarde korisnika, a brojka korisnika raste iz dana u dan. Stoga, ne treba čuditi kako je ovo danas postala nezaobilazna platforma tvrtki za komunikaciju i oglašavanje. No, koliko god se vođenje Facebook profila činilo bezazlenim i laganim, za uspješnu komunikaciju potrebno je razumjeti i primijeniti nekoliko osnovnih pravila, kao što tipovi publike, različite vrste sadržaja koje možemo objavljivati, kako i kada je optimalno vrijeme za objavljivati sadržaj, važnost praćenja i razumijevanja rezultata i sl. Sa svim ranije navedenim stavkama ćete se detaljno upoznati kroz ovu radionicu te ćemo Vam pomoći da postavite bazu kada je u pitanju oglašavanje i marketing na Facebook-u.
TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:
- Upoznavanje s Facebook-om
- Zašto je važno biti prisutan na društvenim mrežama
- Kako nam Facebook može pomoći u postizanju naših ciljeva
- Facebook marketing kao sastavni dio marketinške strategije poduzeća
- Kako kreirati Facebook stranicu
- Pravilno „uređivanje“ Facebook stranice
- Objavljivanje sadržaja:
- Tipovi i vrste sadržaja koje možemo objavljivati
- S kojim ciljem objavljujemo određeni sadržaj
- Kako svaki od spomenutih sadržaja pravilno kreirati
- Kada objavljivati sadržaj
- Personalizacija sadržaja
- Važnost poznavanja svoje publike
- Upoznavanje s osnovnim analitičkim pokazateljima
- Važnost primjene vizualnog identiteta na društvenim mrežama
- Kako pravilno primijeniti vizualni identitet na Facebook-u
- Važnost praćenja trendova u svijetu i industriji
- Povezivanje Facebook stranice s Instagram stranicom
Cilj radionice:
Cilj ove radionice jest upoznati polaznike s osnovama komuniciranja i oglašavanja na Facebooku, te ih upoznati sa svim sastavnicama dobre i profesionalne Facebook stranice. Sudionici će upoznati različite vrste sadržaja te kako i kome ih plasirati, pravilnu upotrebu vizualnog identiteta, trendove u industriji te povezivanje i otvaranje službene Facebook stranice sa Instagram profilom.
Ciljna skupina polaznika:
Ova radionica namijenjena je osobama koje žele naučiti i savladati osnove vođenja društvenih mreža. Sudjelovanjem na ovoj radionici, polaznici će se upoznati sa svim osnovnim alatima za vođenje Facebook stranice za poslovne korisnike.