Dobrodošli u 21. st. – vrijeme u kojem je tehnološki napredak u potpunosti promijenio trendove u svim područjima, osobito u svijetu marketinga i odnosa s javnošću.

Internet, odnosno društvene mreže, koje su u potpunosti promijenile društvenu interakciju, stvorili su posve nov način oglašavanja. Facebook je i dan danas, već više od 10 godina, najpopularnija društvena mreža na svijetu. Broji nešto više od 1 milijarde korisnika, a brojka korisnika raste iz dana u dan. Stoga, ne treba čuditi kako je ovo danas postala nezaobilazna platforma tvrtki za komunikaciju i oglašavanje. No, koliko god se vođenje Facebook profila činilo bezazlenim i laganim, za uspješnu komunikaciju potrebno je razumjeti i primijeniti nekoliko osnovnih pravila, kao što tipovi publike, različite vrste sadržaja koje možemo objavljivati, kako i kada je optimalno vrijeme za objavljivati sadržaj, važnost praćenja i razumijevanja rezultata i sl. Sa svim ranije navedenim stavkama ćete se detaljno upoznati kroz ovu radionicu te ćemo Vam pomoći da postavite bazu kada je u pitanju oglašavanje i marketing na Facebook-u.

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Upoznavanje s Facebook-om
  • Zašto je važno biti prisutan na društvenim mrežama
  • Kako nam Facebook može pomoći u postizanju naših ciljeva
  • Facebook marketing kao sastavni dio marketinške strategije poduzeća
  • Kako kreirati Facebook stranicu
  • Pravilno „uređivanje“ Facebook stranice
  • Objavljivanje sadržaja:
    • Tipovi i vrste sadržaja koje možemo objavljivati
    • S kojim ciljem objavljujemo određeni sadržaj
    • Kako svaki od spomenutih sadržaja pravilno kreirati
    • Kada objavljivati sadržaj
  • Personalizacija sadržaja
  • Važnost poznavanja svoje publike
  • Upoznavanje s osnovnim analitičkim pokazateljima
  • Važnost primjene vizualnog identiteta na društvenim mrežama
  • Kako pravilno primijeniti vizualni identitet na Facebook-u
  • Važnost praćenja trendova u svijetu i industriji
  • Povezivanje Facebook stranice s Instagram stranicom

Cilj radionice:
Cilj ove radionice jest upoznati polaznike s osnovama komuniciranja i oglašavanja na Facebooku, te ih upoznati sa svim sastavnicama dobre i profesionalne Facebook stranice. Sudionici će upoznati različite vrste sadržaja te kako i kome ih plasirati, pravilnu upotrebu vizualnog identiteta, trendove u industriji te povezivanje i otvaranje službene Facebook stranice sa Instagram profilom.

Ciljna skupina polaznika:

Ova radionica namijenjena je osobama koje žele naučiti i savladati osnove vođenja društvenih mreža. Sudjelovanjem na ovoj radionici, polaznici će se upoznati sa svim osnovnim alatima za vođenje Facebook stranice za poslovne korisnike.