Iako se na prvi pogled čini da je za oglašavanje na društvenim mrežama potrebno samo osnovno znanje, „tajne“ uspješnog oglašavanja na Facebooku kriju se u poznavanju dodatnih alata koje nam ova društvena mreža nudi, za što bolje i jasnije čitanje i evaluaciju podataka. Kada se detaljno posvetite oglašavanju na Facebook-u, naučit ćete da se oglasi koje tvrtke plasiraju na društvenim mrežama mogu u potpunosti prilagoditi do najsitnijih detalja te se u svakom trenutku može pratiti doseg, broj impresija i konačna potrošnja, što vam uvelike može pomoći u kreiranju budućih i objava i oglasa. Što je Facebook pixel, remarketing, Custom Audience, kakve nam oni podatke prikazuju? Kako ih pravilno interpretirati te pomoću njih optimizirati postavljenu kampanju? Odgovore na ova, kao i brojna druga pitanja vezana uz Facebook oglašavanje donosi vam ova radionica. Savladavanje koraka koje vam donosimo u ovoj radionici posljednja su etapa na putu da usavršite marketing i oglašavanje putem Facebook-a.

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Prednosti oglašavanja putem Facebook-a
  • Zašto je važno razumjeti analitičke podatke
  • Pravilno interpretiranje analitičkih podatka
  • Što nam analitički podatci govore o našem sadržaju i publici?
  • Upoznavanje sa Facebook Pixelom
  • Kako implementirati Facebook Pixel?
  • Interpretacija analitičkih podataka Facebook Pixel-a
  • Što je to remarketing?
  • Važnost remarketinga
  • Kako raditi remarketing putem Facebook-a?
  • Što je to Custom Audience?
  • Kreacija Custom Audience-a
  • Praćenje i optimizacija kampanje
  • Analiza i mjerenje uspješnosti kampanje
  • Timeline postavljanja kampanje na Facebook-u:
    • Istraživanje tržišta
    • Inicijalno kreiranje kampanje, grupe oglasa i oglasa
    • Testiranje potencijalnih tržišta
    • Upoznavanje ciljanog tržišta s proizvodom ili uslugom
    • Stvaranje interesa
    • Privlačenje potencijalnih potrošača na web ili Facebook stranicu
    • Postavljanje remarketinga
    • Kreacija prodajnih oglasa
    • Kreacija postprodajnih oglasa – zahvala i prisjećanje
    • Upsale

Cilj radionice:

Unutar ove radionice, polaznici će biti osposobljeni da samostalno kreiraju cijelu Facebook kampanju te da ju, od početka pa sve do evaluacije prate i znaju interpretirati sve podatke i optimizirati ih na način da kampanja što bolje prođe kod ciljane publike. Također, polaznici će biti upoznati i sa rukovanjem dodatnih alata koji će im dodatno pomoći poboljšati već postojeće stranice i kampanje.

Ciljna skupina polaznika:

Ova radionica namijenjena je naprednim polaznicima koji žele do kraja usavršiti svoje znanje iz područja community manaegmenta i social media marketinga. Budući da ova radionica zahtijeva osnovna i napredna znanja iz vođenja društvenih mreža, polaznici će unutar ove radionice steći sva potrebna znanja kako bi vođenje marketinga na društvenim mrežama podignuli na još veći nivo. Ukoliko ste relativno novi kada je u pitanju svijet društvenih mreža, preporuča se da poslušate prve dvije radionice kako biste mogli lakše pratiti i razmjeti gradivo koje ova radionica obrađuje.