Danas su Facebook i Instagram najkorištenije društvene mreže gdje vaše ključne komunikacijske poruke mogu vrlo lako plasirati te tako doći do mnogo više potencijalnih kupaca, odnosno korisnika nego putem tradicionalnih medija. Stoga ne treba čuditi kako je svijet digitalnog marketinga područje koje se iz dana u dan prilagođava i mijenja, naravno, ovisno o tome što je trenutno aktualno. A zašto su društvene mreže toliko dobra platforma za plasiranje oglasa? Odgovori se nude sami po sebi – tvrtke se na taj način snažnije povezuju s potrošačima stvarajući tako potpuno novu zajednicu, jačaju svoj imidž i identitet i uvijek su na usluzi za sva pitanja i eventualne nejasnoće. Sve što tvrtke komuniciraju putem svoje Facebook stranice unaprijed je detaljno isplanirano i usuglašeno sa svim komunikacijskim i digitalnim strategijama. Svaka organska objava ima svoj cilj, a svaki oglas detaljno je i izrađen i isplaniran. Kako otvoriti račun za poslovne korisnike, kako ga pravilno koristiti, kako uplaćivati budžet za određene promocije i kako kreirati oglase, grupe oglasa i kompletne kampanje, samo su neke od smjernica koje će polaznici ove radionice naučiti. Isto tako, polaznici će naučiti vrste kampanja i oglasa koji se mogu kreirati na Faceboook-u te s kojom namjerom se određeni oglas ili kampanja kreira.

TEME KOJE POKRIVA OVA RADIONICA:

  • Mogućnosti oglašavanja putem Facebook-a
  • Važnost praćenja i poznavanja analitičkih pokazatelja
  • Kako pravilno interpretirati analitičke pokazatelje
  • Što nam analitički podatci govore o našem sadržaju
  • Kreacija Business Manager profila (Facebook za poslovne korisnike)
  • Kreacija i otvaranje Ad Accounta (Korisničkog računa)
  • Spajanje kartice s korisničkim računom
  • Upoznavanje s Ad Managerom (Upraviteljem poslovanja)
    • Upoznavanje s osnovnim funkcija i značenje istih
    • Kreiranje kampanje ovisno o željenim ciljevima
    • Kreiranje grupe oglasa
    • Vrste oglasa te kreiranje istih
    • Određivanje ciljane publike i mogućnosti targetiranja
    • Uplaćivanje budžeta
    • Određivanje dinamike trošenja budžeta
  • Važnost korištenja pravilnih formata oglasa
  • Praćenje i optimizacija kampanja
  • Analiza i mjerenje uspješnosti kampanje

Cilj radionice:

Kroz ovu radionicu, polaznici će naučiti naprednije mogućnosti vođenja poslovnih profila. Cilj je da svaki polaznik bude upoznat s funkcijama Business Manager profila (Facebook za poslovne korisnike) i Ad Accounta (Korisničkog računa). Polaznici će savladati i kreiranje grupe oglasa i različite vrste oglasa te praćenje i analizu rezultata istih.

Ciljna skupina polaznika:

Radionica je namijenjena osobama koji svoje osnovno znanje o komunikaciji i oglašavanju na društvenim mrežama žele proširiti i/ili nadograditi novim znanjima. Polaznicima koji tek ulaze u svijet oglašavanja i marketinga na društvenim mrežama preporuča se da prvo poslušaju radionicu Facebook za početnike kako bi lakše razumjeli i pratili teme koje se obrađuju na ovoj radionici.